47019
Książka
W koszyku
Książka przedstawia miejsce oraz rolę public relations w zarządzaniu firmą. Autorka skoncentrowała się nie tylko na praktycznych aspektach stosowania technik i narzędzi public relations, ale także wprowadziła różnorodne elementy teorii zarządzania i innych pokrewnych dziedzin. Pozycja adresowana do studentów zarządzania, socjologii, psychologii a także praktyków zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy. Wg uznania.
Status dostępności:
Błonie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Public relations strategy
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 161-[163].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, a także praktyków PR.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej